Adjö adjö!

Så idag har jag sagt hej då till Fanny Banny.... Inte så skoj men det var jättekul att hon ville hålla mig sällskap här i Halmstad när resten av mina vänner tyckte att det var läge att hälsa på släkt och vänner i hemstäderna, vilket jag kan hålla med om, varför jag inte gjorde det är ännu oklart, men någon var ju tvungen och vara kvar och hålla ställningarna, och så var jag ju tvungen att ta hand om Fanny, hade varit lite otrevligt om jag stuckit till nordligare breddgrader när hon var här och hälsa de på.... daaa...

Såå vad hände efter beachvollydagen?? Har lite svårt att hålla i sär dagarna, men mat har vi ätit, mer och mindre nyttig! Spelat gitarr hero och sing star och så har vi bowlat!

Bowling måste vara en mycket konstig sport.... har inte riktigt fattat hur man kan vara bra på det... Jag menar ena gången rullar kulan rakt, nästa gång gör man exakt lika dant och den rullar åt vänster... Logisk som jag är ställer jag mig denna gång lite mer åt höger för att klotet ska träffa mer i mitten av käglorna...nä denna gång rulla klotet åt höger....
Jaa vad ska man säga, vann gjorde jag då inte... :(

Sedan har vi vandrat, vet någon om, om tv4 ska fortsätta med fångarna på fortet?? Om de ska så har jag i alla fall en gåta åt fader farra.. "Vad är det som går och går och aldrig kommer hem??" Tänk på den ett tag!

Kan säga att på schemat ligger lite undan plockning, gitarr spelning och sedan lite film tror jag!!

Må och Lev

Ja just ja svaret på gåtan är Fanny och Elin, promenaden till Eurostop och Stenalyckan är ganska lagom om man går rätt väga, men ska man utforska nya områden på vägen hem kan det lätt nästan bli lite för långt, tur att man är scout och kan pissa i det fria!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0