Beachvollyboll säsongen har officiellt börjat!

Nu har premiären varit! Det var en väldigt intensiv match mellan mig och Anton som mötte Fanny och Simon!!!
Simon och Fanny började starkt, men när jag och Anton fått i gång kommunikationen så tror jag att det var vi som vann matchen! Inga poäng delades ut så kan inte vara helt säker men ni vet hur det är, mig kan ni lita på!!

Tanken var att vi skulle låna Erikas Vollyboll, allt var väl planerat vi skulle med Lisas nyckel göra inbrott hos henne och stjäla nyckeln till Erika och sedan bryta oss in i Erikas lägenhet och stjäla den värdefulla bollen, men det visade sig att Erikas nyckel för tillfället befinner sig i Avesta, så det var bara att bege sig till Maxi och köpa en boll.... 69 rikstaler fick jag betala, och vilken investering det var!!!

Nu lagar Fanny mat, ska ta och resa mitt feta arsle och hjälpa henne :P

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Erika

haha attans! Vad har vi lärt oss idag? (In)brott lönar sig inte:P

2009-04-11 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0