En lång dag!

Igår sov vi visst båda före tio! Idag är vi lite wilde and crazy och ska börja se en film nu, 6 min i 22!!! Ja jag vet väldigt vågat!!

Kan säga att idag har allt från andra världskriget till varför vi tror att Molly Sandén kommer att bli en större artist än Amy Damiond när de blir större diskuterats! Skulle ni vilja ha lite utläggningar om det senare ämet är det möjligt att det kommer i samband med nästa års schlager, eftersom båda antagligen kommer att deltaga då med... Det är inte så extremt mycket nyheter inom den branchen, men eftersom jag är en traditionell flicka så trivs jag med det upplägget!!

I natt kommer jag hoppas på lika bra väder imorgon som idag så våra planer om vollyboll kommer att slå igenom!!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0