En lättsam suck

Löpning stod på schemat igår, inte min grej kan jag säga... Specillt inte när tränaren hoppar upp för backen hur snabbt som helst och en själv kämpar för att sätta den ena foten framför den andra... Och jobbigt är det, jag sprang om ett par uppför en backe, men de måste ha bilvit livrädda för mig för jag min andning lät som en rabies smittad hund som jagar en, typ cojo eller vad nu den filmen heter!!

Men plågsamt som det är så efteråt måste det vara den skönaste känslan i hela världen, när man sätter sig ner i soffan och pustar ut, man känner sig som så fridfull...allt är liksom skönt, svårt att förklara men jag tycker det är det bästa, man orkar som inget, men man är inte trött...

Men denna lättsamma suck vara inte så länge för idag är det styrka som gäller, här ska det byggas muskler ska jag tala om för er...Muskler som Elin inte har... men för hoppningsvis kommer min träningskompanjon att få mig motiverad, annars blir det väl en sådan där flum träning och det är också trevligt, fast jag misstänker att en del andra på gymmet tycker att det är jobbigt...

Kommentarer
Postat av: Cami

Ja du är duktig du! Man blir rent stolt i mammahjärtat! :)

2009-04-15 @ 16:08:23
URL: http://fridacamillaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0