En sån där dag, ni vet..

Nu bärjar det närma sig valborg och första maj... vilket betyder att även min hemfärd närmar sig, vilket också har lett till att jag längtar hem, mer än vanligt...

Började fundera på det och folk(mormor, och mormor har alltid rätt, det vet alla som träffat min mormor!) jag pratat med håller med..

När jag var i spanien längtade jag inte hem förrän de sista veckorna, i julas när det närmade sig andra advent...
Sedan när Fanny och jag var i Madrid började vi inte bråka förrän sista dagen...

Det jag undrar nu är, vad beror det på??

Kan det var så att man ställer in sig på att vara på ett ställe och göra en viss sak en viss period och när perioden är slut så orkar man inte riktigt hålla ut??

Ja, jag vet inte!!!

Vad jag vet är att det är underbart väder, och jag har varit ute och sprungit i värmen och det gassade på ordentligt!!
Nu väntar födelsedagsfirande för en massa människor grillning och Sanna har lovat efterrätt!! Det kan bli en lyckad kväll!!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror det stämmer, sista tiden längtar man bara hem, jag ahr en tanke om att man redan är hemma / på nästa plats i tanken så då känns det fel när man i realiteten inte är där.. Hmm lite tjorvigt, men du kanske förstår. Förresten hade jag förträngt vårt bråk. Tur att det inte varade så länge i alla fall. Ses snart i Piteå iaf! Kraaam

2009-04-29 @ 22:11:21
Postat av: Cami

Vi längtar efter dig, men njut nu sista tiden, det är knappt nån sommar här juh! Vi ses ju snaaart! :)

kramar

2009-04-29 @ 22:31:35
URL: http://fridacamillaholmgren.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja vi längtar efter våran superElin! Blir såå kul när du kommer hem :D :D

2009-04-30 @ 10:35:46
URL: http://jossanb.blogg.se/
Postat av: Anonym

längtar efter dig också kram mammi

2009-05-01 @ 22:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0