Extrem home makeover!

Antar att ingen har missat detta program, för er som inte vet så kommer några amerikanska designers till en familj som har probelm av något slag och/eller ger något tillbaka till samhället, mer än oftast och...

Programet visas i princip varje dag och varje dag är det någon som har det värre.... och jag tänker hela tiden, hur ska de kunna någon med ett värre öde varje dag?? Men jag förvånas varje dag och de lyckas hitta någon som har en värre sjukdom och har gett mer och har ett sämre hus. Vilket måste betyda att de måste finnas de som har det mycket värre. Vilket mycket hemskt, men jag håller på att få krupp varje gång jag ser det!!

De vet ju för tusan om att de kommer få ett nytt hus och alla lån avbetalda och ett nytt kontor till mamman som gör något för de som har hennes sons sjukdom och detta kommer att hjälpa henne att hjälpa så många fler...

Måste de då skrika Oh my God och allt annat och svimma varje gång??? Kan de inte bara gråta några glädje tårar i normalt tonläge så att man slipper vakna om man lyckats somna framför tvn??

Hoppas att de måste sluta göra nya program snart för att de inte lyckas hitta någon som har det så dåligt som standardet för att få vara med, det måste väl betyda att alla har det bra i alla fall i USA... hmm, eller??

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Erika

Du måste ju leva dig in! Lev med dom å känn vad dom känner.. då kommer du oxå grina tillslut! haha:P

2009-04-13 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0