Frukt = godis... Godis = Frukt??

Diskutionen frukt är godis slutar aldrig att förvåna mig! Och fick en kommentar av en mycket smart vän!! Som man skulle kunna säga studerar inom ämnet!!

"Jag håller med dig; om frukt=godis måste det ju betyda att (eftersom jag håller på med massa ekvationer i skolan nu så vet jag att man kan kasta omkring runt likhetstecknet) att godis=frukt. Och då spelar det ju ingen roll vad man äter, för det är samma sak. Så då väljer jag godis. Eller?"

Alltså rent mattematiskt så spelar det ingen roll om du äter frukt eller godis för det är samma sak!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha! Sant! :) Hej då nu ska jag och köpa en godispåse :P

Föressten! Inte visste jag att du hade en blogg Elin! Vad kul! :)

2009-04-07 @ 11:18:05
URL: http://jossanb.blogg.se/
Postat av: malin

I like it !:P

2009-04-08 @ 09:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0