Lååångfredagen

Så rent religöst så var det idag Jesus dog och pinades, så tidigare i historien så fick man inte göra något skoj idag...

Det ska Fanny och jag ändra på!! Idag skiner solen och det ska bli kring 15 grader varmt så en promenad längs prins bertils stig står på dagordningen! Sedan ska vi besöka Karolinas venesage... vet inte exakt hur det stavas, ska dock bli trevligt ändå!

Mat ska ätas sedan kommer vi säkert på något mer trevligt!! Det brukar bli så när man är med trevligt folk :)



Ett av mina tidigare inlägg handlade om åldersnoja tänkte att jag skulle gå tillbaka till det och säga att jag funnit ännu ett bevis på att det bara går utför för min del!

Igår kväll låg Elin och Fanny redo att sova 21.15 då vi legat ett bra tag och funderat över om det är OK att gå i säng så här tidigt!!!  Vi kom inte fram till om det var det...men varför styras av grupptrycket <- ännu ett bevis...

Tänka sig... 22 till sommaren... Det som står på tur i livscykeln är la att skaffa barn och familj... och efter det är det barnbarn som gäller...

Akta dig mormor snart är jag ikapp dig!!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: språkpolisen

Det stavas vernissage. Det är ett franskt låneord.

Tänk inte på framtiden. Man blir bara nojig då. 22 är ingen ålder. Ta varje dag som den kommer. Live lika a rocker. Carpe diem. När du är 40 är det dessa år som du kommer minnas. Se till och gör massa oväntade & spontana saker... NU! Create memories!

2009-04-10 @ 11:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0