Onödiga uppfinningar 1

Jag vet inte om jag är den enda som har tänkt på det men, när du någon gång går på en allmän toalett, du gör ditt och sedan går du ut för att tvätta händerna! Brukar gå finemang, men sedan ska du torka dem, och det finns inga sådana där praktiska papperservetter...näää utan bara en blåsapparat, typ en fön, fast för händerna, men jag vet inte hur det är med er, men jag är inte någon hob och har hår på händer och fötter....

Då sätter man sina händer under dessa föner, och det är inte ens varm luft utan kall, och du väntar och du väntar, efter att ha väntat väldigt lång tid så har dina händer inte alls torkat, de är ungefär lika torra som de skulle varit ifall du torkat dem utan något annat, plus att du fått en bonus! Alla de bakterier som samlas i denna apparat!

Näää onödigare apparat kan man söka efter, det ena jag kan se att den är bra till är väl att man slipper använda papper och slösa på skogen, men det utför ju inte sitt syfte, så det är ju inge vidare...

Fula är de också!!

Jag säger då det!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0