Pulsklocka!

Äntligen har det hänt, den efterlängtade pulsklockan som jag beställde när mamma var här har kommit!!
Så nu gäller det att läsa in sig...den är tjorivgare än jag trodde, har stegräknar också...

Har börjat plugga inför anatomin, som jag sagt tidigare ska byggas utav glädje, just nu känns det dock mycket, musklerna ät speciellt svåra, detta tror jag eftersom det är svårt att relatera till muskler när man inte har några själv...

Druckit kaffe latte idag, utan smak!!! Jag vet kan inte förstå att jag lyckades!! (och det var rätt gott också!!)

Nu ska jag sitta och plugga ett tag sedan bär det iväg till gymmet, hem för PIT-stopp (mat påfylning) och sedan i väg och spela gitarr, låtan som gäller för tillfället är Bittersweet Symphony med The Verve



Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Fanny

Bra Elin! Du lär dig! Snart är kaffet svart utan socker. Och s behöver du två koppar per dag. Jajjamen, lycka till med anatomin!!

2009-04-22 @ 21:12:34
URL: http://enfyrafortre.blogg.se/
Postat av: Erika

men va bra! om du blir expert på pulsklockor kan du ju få lära mig sen! =) massa text ju:P puss

2009-04-23 @ 23:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0