Uppdatering på min arbetsdag!

Kan säga att jag faktiskt gjort allt på min lista för dagen!!!! Förutom en sak...

Det där #¤%#¤%¤%#¤%&/&%#¤&% bytet G --> Bm.
Jag är ledsen patrik men det är helt j*vla omöjligt!!

Vad kan jag mer säga...
Jo har varit på löpning, var så jälva bra, trodde att jag skulle dö efter andra eller tredje ökningen, var inte riktigt vid medvetandet så kommer inte ihåg exakt, men jag lyckades springa hela vägen!! vilket var 5-6 ökningar till..
Allt gick bra tills Fia Madsen stukade om foten :( hoppas att det inte är lika illa som sist! Men det lät på henne som hon skulle träna handboll på torsdag så det är ju lovande, och hon kunde gå på den sista biten så det är ju skönt!

Nu ska jag öva på bytet, plugga det sista och sedan är det nattinatti för min del!
Imorgon är det mesta klart inför fin besöket, bättre än om hela kungafamiljen skulle komma!! Ska bara besöka systemet ifall vi skulle få för oss något, och det är ju alltid gott med ett glasvin! (Har faktiskt hittat några goda vin nu mamma!!)

Vad händer annars imorgon...rörelsedans, ska göras, föreläsning ska besökas, Lyssna lite på Urban och sedan blir det nog träning innan jag ska briljera med mina gitarr talanger(Ironi)

Lev och Må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0