Tillbaka i Halmstad

För er som inte märkt det så befinner jag mig inte längre i Piteå utan har gjort resa ner till Halmstad igen, som gick mycket bra.

Mycket har hunnits med, jag har packat och donat, och nollat, det enda som inte hunnits med, nästan är bloggen, men förhoppningsvis ska det blir bättring på det nu!

Just nu väntar jag på att fara till första föreläsningen för året... tenta redan på en vecka så det är fullfart som gäller! Ska bli bra att komma tillbaka till det vanliga!

Ikväll är det handbollsmöte, men innan allt börjar ska jag plugga lite tänkte jag!
Mål för året är också att det ska bli lite intressantare att läsa detta... hur jag ska lyckas med det  vet jag inte... Over and out!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0