Domar pipare!

Jag förlorade fifa :( men hålla vilken skitdomare det var!!!
Kanske ska döma åt båda hållen????

Idag ska jag göra lite godis, och köpa lite presenter...eller jag gjorde klart det igår, men ska hjälpa mamma med en grej och klart att jag är så snäll att jag gör det :) Sedan ska jag slå in allt och bara take it easy, äntligen hemma! Kan jag ta det någorlunda lungt!

Lillebror verkar vara sjuk igen, inte alls kul hoppas att det bara är att han sover i en ny säng.

Nu ska jag väcka honom, för vi har tydligen bytt dörr till garaget och jag vet inte hur den funkar och tydligen kommer jag förstöra hela bilen om jag försöker, så det är lika bra att plåga lillebror, och detta betyder ju att jag får väcka honom, vilket kan göras på flera olika sätt :D

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0