Ett beroende!

Jag kan inte vänta tills jag får nästa!!
När jag inte får det sitter jag och funderar på vad som händer nästa gång jag får!
Och när jag får det är det så himla mysigt!! Trevligt och alldelse alldelse underbart!

Jag kan inte vänta tills jag ska få se nästa avsnitt av Grey's!
Tidigare såg jag 1 - 2 avsnitt per dag, nu är jag uppe i 4 avsnitt per dag, har redan uppnått det idag och jag funderar på om jag ska sätta in en ny skiva för att se ett femte!

Jag tror att det jag har kallas för ett beroende!
Jag måste avvänja mig!
Jag märker hur mitt liv blir lidande!
Så imorgon ska jag inte se ett enda avsnitt....om jag inte, inte har något att göra!
Jaa vi får se hur det går! Men det ska bli ändring på detta!
Om inte så är jag på sista säsongen som jag har, så om inte har jag inte något mer att se snart, så det är i alla fall bra!

Nu är det snart match dax, så håller på att förbereder mig just nu, och först är det dax för mat!

Hoppas jag ser er på läktaren 19.30 i Sårthallen!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Tova

tur att det är så bra då ^^

2009-12-07 @ 22:34:55
URL: http://agentbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0