Hjul jul strålande kul!

Så nu är det julafton, vaknade av att pappa slunga snö på fönstret, det är kärlek det..... :/
Sedan har jag hjälpt alla med allt de vill ha hjälp med, och nu när allt äntligen är klart, tycker de att jag måste göra mig klar och dusch och sådant!!! Sådant som de hunnit för länge sedan, frågan är vem var det som fick slita för att det skulle bli klart när de gjorde sig fina???

Så mitt uppdrag nu är att bli hygiensk, för tydligen är jag inte det....
Snart kommer släkten alla utom Stor kussen som tyckte att det var dax att fira med mannens familj, så Agnes, Klara och Jonas saknas...

Men vi ska nog ha kul ändå ganska säker faktiskt, jag är ju kvar så kan ju inte bli annat än succé :P

Nu hade jag tänkt att duscha varmt och göra gympa i duschen så att man blir av med så mycket energi som möjligt så att jag får i mig så mycket mat som sig bör nu i eftermiddag!!

God Jul på er Allihopa!

- Say mama! :D

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0