I like the smell of datasal in the morning!

Sitter i datasalen.. planen är att jag ska vara duktig...men hut ofta håller man sig till planen egentligen???
Kan säga att det är en välda massa folk här... några som inte ska göra dataprogram... vad har de här att göra???

Kåren igår...eller kön vid kåren...
Drog till en vän och förfestade lite...eller tittade när andra gjorde det och var lite trevlig med dem!! Hoppas i alla fall att jag var trevlig...
Sedan var planen att gå till kåren...gick dit, stod först i jätte lång kö till automaten...och sedan jätte lång kö till kåren så jag stod där i ca 10 min innan jag insåg att klockan är ett och jag kommer antgligen inte hinna in innan de stänger..

Så jag gick hem för att sova, men kunde inte sova pga min svinarm!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0