Julkaländern är igång!

Så första avsnittet i morse faktiskt! Glömde helt nämna det sist jag skrev!
Vaknar tidigt eftersom vi hade tidig föreläsning börjar göra mig klar fixar frukosten slår på tvn för att se nyheterna till frukosten, och helt plötsligt börjar klanändern!

Just ja! Det är ju första december!!
Vaa fals så jag kolla i alla fall!
Blir till att se imorgonbitti med! Tvättid klockan 0700!

Frågan är vad jag tyckte!
Och jag kan säga att det var en väldans massa sång ibörjan...speciellt så tidigt på morgonen!
Men sedan så tyckte jag att det blev lite trevligare när alla var presenterade som...
Så jag startade en nytradition!
Köpte Sunes jul i söndags och bestämde mig för att se ett avsnitt varje dag till julafton, som om de skulle gå på riktigt!
Såg första avsnittet idag och insåg, att första avsnittet av det inte heller var så jättebra...
Asså missförstå mig fel nu, det är skoj det är ju klart det är sunes jul vi pratar om, men första avsnittet av en julkaländer handlar mycket om presentationer! Vilket gör att handling blir lite åsidosatt!

Därför kommer jag att göra alla ni som hoppades på ett betyg missnöjda! Tänker inte dela med mig av de tankarna förrän det gått några fler avsnitt...Men en sak kan jag säga! Jag kommer se den imorgon (lite av ett betyg tycker jag i alla fall)

Nu är det natti natti för min del!
Sov gott!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0