Kunde ingen gissa?

Var det ingen som visste vem det är jag har citerat på förra inlägget??

Jag kan ge ännu en ledtråd för att underlätta lite:

"Och kom ihåg! Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!!"

Nu måste ni klara det!! Annars blir det till att skämmas :P

Har precis kommit hem från lite trevlig handbollsträning, mycket roligare nu när jag inte längre känner lika mycket i ryggen :) Enda problemet idag var att jag var helt stel i hela ryggen efter att ha sparkat skiten ur patrik på en övning till skolan!!

Nyheten för dagen är att idrottspsykologi har blivit valt! Så nu är det bara till att ladda plugg batterien!!

Imorgon tidig föreläsning så sov får jag vänta tills jag är död med!! :D

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vet, jag vet jag vet! (eller det gjorde jag ju redan i förra inlägget) Det är ju vår alldeles egna Sally!! Eller?

2009-12-11 @ 13:21:58
URL: http://fantu.wordpress.com
Postat av: Karolina

Lätt de är Sally =)

2009-12-11 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0