Lion calling

Denna blogg har nu kapats av elins favoritklasskamrat... och från och med nu bytt namn till leksandsbloggen!!!
Vi börjar med att konstatera att kära leksand vann med 8-3 mot serietvåan växjö igår och därmed går vi till julfirande med en stabil serieledning!! Daniel "frälsarn" Hermansson är tillbaka och öser in poäng, men vi har ändå inte riktigt förlåtit att eneqvist fick foten..
Pelle, Kollar å Putte i förstakedjan fortsätter producera och det är stabilt, vi hoppas att det håller i sig ända fram till serien å kvalserien är över å vi är tillbaks i hockeyns finrum!

Det var allt för denna gång.
Ps. Thåis är nominerad i sex kategorier på grammis, vilken kille!! =)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Kapa Elins blogg!?! Jag är förfärad....;) Hur mår du Elin? Några fysiska skador efter Lejonets attack? ;) Suck, jag är trött.



Noteras bör att Amanda Jensen fick lika många nomineringar som Thåström. Jag vet inte vad det betyder...antagligen att jag är korkad och har missat en Amanda Jensen-hype?! Hmm. Förövrigt så ordbajsar jag bara nu. Men jag vill verkligen inte skriva min hemtenta. Ångest :P Goooood Christmas!

2009-12-18 @ 10:22:53
URL: http://witheyesblinking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0