PDOL nyheter som är gamla!

Vart ute och kollat om de släppt några artister till näst års PDOL och vet du vad??
De har de :)

Sedan insåg jag att de hade de gjort för länge sedan, och att det var hur långtid som helst sedan jag själv var ute och kollade.....

I alla fall så kommer Winnerbäck och Kent dit :D

Inte för att jag någonsin har lyssnat på Kent mer än på radio när de spelats någon gång, men Winnerbäck är ju trevlig att lyssna på, speciellt på sommaren, han är min sommarartist, som jag lyssnar lite mer på sommaren, tror de beror på två saker, dels sjunger han lite sommrigt - om man räknar bort "i februari var det bottenfryst i Mälaren" :P men också för att danne har en winnerbäck skiva i bilen, och den åker på då och då och då är jag ju mest hemma på sommaren...

Så för att korta ner detta lite så ska det i alla fall bli kul att se honom, om jag tar mig dit....brukar aldrig få se de artiser jag vill se i alla fall :(

Och sedan att Kent också kom gör kanske att det kommer lite mer folk dit...

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0