Piteå, here i am, rock you like a hurricane!

Nu är jag äntligen hemma!
Efter en tid i Stockholm med begränsad internet tillgänglighet är ju nu i piteå och sover första natten i hemmet!
Kunde inte sova hemma igår på grund av sjuk martin och jag ville hälsa på mormor idag!!

Men nu är jag hemma och ska sova i min gammla stor säng! MYS!!
Frågan är om jag kommer att kunna somna efter alla adrenalin, på kvällen/natten.
Börja lite lungt med att vi fick putta ut en kompis bil eftersom hon kört fast!
Sedan kom jag till en bilolycka, värsta brandbilar och ambulanser kom med blåljus.. eller brandbilen var redan där men ambulansen kom...
Sedan höll jag inte på få stopp på bilen så höll på att ta snödrivan, men kunglig som jag är lyckades jag få fäste och sladdade in på vägen, eller sladdade... gled lite lätt!
Sedan fick jag inte köra in bilen i garaget...om det nu är adrenalin framkallande?

Nu ska i alla fall jag och lillebror spela tvspel, misstänker att jag kommer förlora eftersom det är hans, inte på grund av att han är bättre :P

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0