Pyamas

Sitter och skriver min träningslära, men tycker att det är tråkigt att skriva om den nu...

Så tänkte berätta att jag fick en pyamas i julklapp, tycker det är jättebra, nog för att jag bara sover i överdelen och då kanske det hade räckt med ett nattlinne, men det som är bra med en pyjamas är just att man även får byxorna, för då kan man gå omkring i dem en hel da..när man inte ska göra annat... tror att det är bland det skönast byxor som finns :)

Men jag att tänka på det... jag tror aldrig att jag har köpt en pyjamas/nattlinne jag har bara fått dem i julklapp! En sådan där sak som jag vet att jag kommer få...
När jag och mina bröder var yngre så var det silverskedar men nu har vi fått dussinet så inga fler sådana....det var nästan så att martin blev lite besviken nu i julas, eftersom det var deras första jul utan :P

Ett tillägg är att det är -20 vår värme panna har gått sönder och jag sitter i husets kallaste rum.... Det börjar bli lite små kyligt om fötterna!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0