Sista dan i Halmstad!

Jepps i afton 17.23 om jag inte missminner mig åker tåget mot göteborg som sedan tar mig vidare till vår huvudstad där jag sedan ska spändera lite tid med bror, kusin och lite lokalt folk :P

Sedan flyger jag till Lule på måndag och är i metropolen piteå halv 11 ungefär...

Det tragiska eller komiska beroende på vilket synsätt du har på livet är att jag börjar packa nu....
måste vara klar på typ nu för sedan ska jag sparkas lite med putte och bg...
Sedan till datasalen för att jag var för feg för att färdigställa programmet igår, dumt eftersom nu måste jag dit igen..

Har insett två saker denna morgon, min blindafläck i ögat är selektiv och jag kan inte resa lätt!!!!

Nä nu ska jag bli färdig med packningen för att känna att jag kommer någon vart!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0