Snabbhet och spänst!

Så har varit på övning i hallen, för att se hur snabb och vilken spänst jag har och för att sedan kunna se vad som hänger ihop!

Jag var väl lagom som vanligt så det var ju bra!

Nu ska jag ta och läsa lite, vara lite duktig...typ...

Sedan laga lite mat för att bege mig på träning för att sedan möta upp lite vänner!

Ska bli skoj!

På träningen har jag tänkt inspektera Lejons magiska tejp och förhoppningsvis ska jag var duktig själv också!
Men man vet aldrig med mig...

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Ja, klart man ska ge den fler chanser! Men första intrycket säger ju en del (tror man).

2009-12-01 @ 23:27:22
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0