*Suck*

Typiskt!! Nu ligger jag igen... kan säga att det inte varit en bra dag... inte alls!!

Upp klockan 7 vilket jag tycker är tidigt och sedan iväg och promenera i snön i förstora skor eftersom jag inte hittade mina förutom conversen, men det var inte väder för dem... För att promenera till tandläkaren Jippi!!

Dock en mycket trevlig sådan, inte för att jag var det mot henne förrän det var gjort, blir alltid lite spänd när jag är där, de brukar vara så arga på mig!

Sedan fick jag en jättetrevlig räkning på jättemycket pengar, men som tydligen var billigare än vad den skulle ha varit eftersom jag hade nog rabbat, det är ju skönt i alla fall.......

Kommer hem och skiter som en apa!!!!
Magsjuk igen, trodde att det skulle vara bra eftersom jag mådde så fint igår, men icke så idag har jag legat framför tvn eller suttit på toan!

Mitt intag av vätska och föda är ett glas vatten och ett glas päronsaft!
Hatar hamburgerreklamen för jag blir så jäkla hungrig att jag vill trycka en burgare, men när sedan någon i familjen gör mat, känns det som att jag ska spy av lukten!!

Hade ju tänkt skriva klart träningsläran idag eftersom mamma fyller år imorgon och sedan är det den 30e och jag hade tänkt att vara med Fanny eftersom hon verkar ska bege sig till ume redan innan nyår :(

Men så blidde det inte istället har jag läst en av artiklarna och insett att jag inte hittat något som ger på den ena, men jag hoppas på de nästa två, som jag ska läsa snart när jag ids....

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0