Träningslära aahh det är kärlek det.........eller?

Nu sitter jag med mitt lilla program om hur någon ska kunna bli kung i målet........eller kanske, vet ju inte om det funkar egentligen så där i praktiken men ändå :P

Känner att jag har hamnat på allt annat håll mest hela tiden men nu sitter jag i alla fall och skriver om varför jag har startat programmet med en del för att öka den maximala styrkan i denna stakars själ som ska träna detta program...

I ärlighetens namn så vet jag egentligen inte varför jag har valt alla dessa trevliga övningar, men jag får komma på det med artiklarna som jag har framför mig....

Sitter vid köksbordet och skriver eftersom jag har insett att internet inte fungerar i salen där jag hade tänkt sitta och sedan är det svinkallt där också...men alla är borta förutom faster som sitter och ser på tv i tvrummet så det är ganska lugnt ändå :) Bara hon som frågar hur man byter kanal eller om jag gjort något som Ernst har gjort, så det kan jag leva med, man är ju van sedan tiden på biblioteket som utger sig för att vara en tyst plats men som egentligen bara är en tillflyktsort för studenter som vill snacka skit istället för att plugga och sedan kunna säga att de varit duktiga och säga att de suttit på bibblan hela dagen :P

Nu ska jag sitta och skriva i kanske 15 min till, vilket gör min total tid på ca 1 timme.... inte alls allt för imponerande... sedan ska jag göra mig lite hygiensik och se lite fotboll med lillebror Arsenal spelar ju så det är bara att sätta sig, kan ju inte plugga då!

Sedan spelar ju Drott ikväll så det blir la till att följa det på ClientWare om de inte visar matchen någonstans.. tvivlar dock på det...

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: lejon

jag älskar träningslära!

2009-12-28 @ 10:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0