Utgång!

Hade himla trevligt i lördags!
Träffade nästan hela världen...
En himla kul kväll, som mynnade ut i årets onyttigaste dag!
Men det ska jag aldrig mer tala om!

Lite text som jag tänkt lite på...

Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
För lång eller kort eller smal eller bred
Jag vill hitta rätt men jag ser bara fel
Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
Ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå
Men herregud, jag kan få bättre än så

Nu lite sömn innan tidig föreläsning :)
Sedan övning...
Och efter det hade jag tänkt att vara duktig och plugga lite innan det blir lite Nautilus!

Må och Lev


Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj vad du är aktiv Elin! Jag har nog redan tagit jullov och gör inte mycket, trots stor tenta i januari. Nu får vi höras snart tycker jag!

2009-12-08 @ 00:00:58
URL: http://fantu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0