Arg igen..

Känner att denna blogg håller på att bli en klagomur... än en gång är jag arg som ett bi när jag skriver!!!

Jag har några funderingar, kan man ha PMS fast det inte är dax än på ett bra tag??

En annan är att jag egentligen aldriga har haft problem med sådant, någon gång kanske man har blivit lite för arg över någon liten grej när det har varit dax, men inte så där som man har hört om män som har fått gömma deras fruars knivar och sådant när det närmar sig... jag har helt enkelt levt ett ganska enkelt liv utan sådant helt enkelt..

Men kan det ha blivit så att jag nu istället har samlat på mig en massa hormoner och ilska som göra att jag blir arg hela tiden nu istället???

Och betyder det att jag kommer att vara bitter mest hela tiden?? För då tar jag hellre att de får gömma mina knivar en gång i månaden och är glad resten än det här som verkar ha blivit något konstant PMS skit!!!!

Nä jag ber om ursäkt till alla som jag har varit arg på och alla som jag stört för att jag ska komma på gladare tankar...
Kattungarna hjälte :)

Jag hoppas i alla fall att det är något övergående och det kanske bara är lite sömn jag behöver, för sova har jag inte kunnat göra på flera nätter, och nu skrapar de bort måla från väggen till mitt rum så det gör ju inte saken bättre!!

Imorgon är det bak och sedan ska jag måla och träna!!! Kanske är träning jag saknar!! Jag prövar allt nu!!

Känns i alla fall lite bättre nu när jag har gallat lite här och jag kommer att lova att skriva lite mindre aggresiva inlägg här fram över :D

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0