Att klämma läpparna i en bildörr, lektion nr 1

Efter endel förfrågningar kommer jag härmed lära ut hur man klämmer sina läppar i en bildörr :)

Det första man behöver är en kompis med en bil som behöver ett bilbälte, och för att fixa detta ska bege sig till soptippen och ta ett från en gammal bil...

Som alla vet så när man öppnar en bildörren blir det inte bara en öppning på den sidan där man ska gå in, det blir även en liten springa på den andra sidan, en smal springa, som man kan stoppa in läpparna och se och låta rolig ut i när man pratar med sin kompis...

Sedan gäller det bara för pappan bli klar innan hon på utsidan inser att han är det, sedan smäller han igen bildörren, och då är ens läppar fortfarande kvar där!

Det är en smärtsam upplevelse och leder till en enorm fläskläpp!!!

Klockan är nu 0337 har cyklat hem från staden efter en mycket trevlig ute kväll...men jag måste erkänna att förfesten var bättre denna gång, jag vet inte men känns inte som man träffar någon som man känner på krogen längre, förutom de som man träffar hela tiden! Och det är ju skoj att träffa dem, men de hade jag lika gärna varit med hemma hos någon annan på något ställe där man slipper skrika som en idiot för att kunna föra en konversation!!

Men jag ska inte vara sånn hade ändå en skit trevlig kväll.. nu ser jag på tv, vet inte riktgt vad det är, men en tjej ser deprimerad ut och en annan ser ut som en äldre prostituerad och den sista har gigantiska glasögon som är typ från 80 talet...

Men jag ska nog gå och lägga mig nu, funderar på att sova i källaren, det kan nog bli mysigt!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha du är för rolig. Jag håller emd (som du vet) om 1906, trevligare innan. MEN vi måste ju se till att vara tillsammans innan någon gång också!Hörs!

2009-07-05 @ 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0