Autopilot på...

Känner en lite svacka här i mitt skrivande, inte för att det någonsin haft en topp... men jag har sjunkt ännu längre ner i träsket!

Känns som jag går lite på autopilot och det händer inte så mycket skoj att berätta om, förutom några encounters med sura gubbar som ska köpa öl, vilket är ganska underhållande, i efterhand...

Rätt mycket jobb i några dar nu, och sedan kanske min kreativitet blir bättre!

Så idag har jag spunnit och snart ska jag och jobba, men jag ska besöka mormor och morfar före tänkte jag :)



Här kommer en favorit från skolan, dock inte den bästa men fanns inget stort utbud...

Jag gillar:
I - Iris
Jag sitter här och tänker
Det kan ni väl förstå
För någonting på i är inte lätt att hitta på
Men om ni skulle fråga mig så kan jag faktistk två!
Iris som är gula
Och Iris som är blå!

Q
Q är så krånglit
Q är så svårt
Den svåraste bokstav jag hittat i år
Jag struntar i Q och springer till R
Och vill ni mig något så träffas jag där!

R - Rönnbär
Inte vet jag om det kan vara sant
Men så här sa i alla fall en tant
"Det blir extra kallt när vinter är här
Om rönnen har ovanligt rysligt med bär"
Då är det säkrast med dubbla luvor
Om man vill slippa midvintersnuvor
Ja då är det säkrast med dubbla luvor
Om man vill slippa midvintersnuvor!

Och självklart E - Ek
Högt upp i eken
Må du tro
Har jag ett eget
Sommarbo
Där har jag också några vänner
Dom är det bara jag som känner
Dom är det bara jag som känner

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0