Bakdag idag!

Och eftersom jag varit så arg och allt gått så kasst tidigare trodde jag att jag även idag skulle vara arg som ett bi när jag kom hem och hela dagen skulle vara förstörd!!

Men så bidde det inte!

Det gick så bra att baka hann klart i tid och allt!!

Hann till och med baka cookies!!

Så idag skulle jag träna, men tydligen skulle Matias Franzen hålla den och den skulle vara klockan 15.45, och eftersom vårat internet inte funkar fick jag inte reda på det förrän nu... :/

Så det blir väl löpning för min del! Inte skoj, skulle vilja spela lite handboll.... men det verkar inte som att det kommer någonsin :(

Sedan blir det kanske marängswiss hos Elin får se...hon skulle nämligen hämta en kompisare på flyget, så vet inte om det passar i våra späckade scheman!

Ledig dag imorgon, men eftersom vi får skylift så måste jag mål hela världen...typ...

Ska dock på middag med mina väninnor :)

Men nu är jag i alla fall i ett så kallat moment 22 jag har precis ätit palt och borde fara ut och springa men eftersom jag vill undvika att få mjälthugg så väntar jag nu på att maten ska få smälta vilket kommer ta en längre tid...alltså inget att göra...

Har läst ut Tusen strålande solar nu, och börjat med Predikanten - Camilla Läckberg (som visst har fått barn nyligt..)
I alla fall LÄS tusen strålande solar - det är en order!!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0