Bokade resor..

Nu så är det färdig bokat...jag kommer ner till Åhus!!!
Bokade rätt mycket resor, en för mycket med, då svor jag en massa, pratade i telefon vid tillfället, och tvivlar starkt på om personen jag pratade någonsin vågar prata med mig normalt, hade så många svordomar på lagret att jag själv blev rädd!

Men det är i alla fall fixat nu pengar tillbaka för den resan och resan upp och ner är klart!

Ska fixa sovaplats nu tänkte jag, på en idrottsplats, hoppas att de har platser kvar, annars kanske jag kan sova på planen, kommer ju ändå hänga mest där hela tiden...nära och bra!!!

Idag ska jag jobba stängning igen...hoppas att folket lämnar butiken i rätt tid idag och att inte apparaterna hänger sig så att man kan få sluta samma tid som det står på schemat!

Har gjort stan idag också inte att för glömma...inte jätteroligt om man inte har några pengar,men trevligt sällskap hade jag så en mysig fika blev det, helt bra liksom! :P

Nu kokar mammas pasta över och hon är ute ska nog ta och ta tag i det...

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0