Cykeljävel

Duktig som jag är cyklar jag till jobbet varje dag...
Det blir nästan en mil...men det spelar ingen större roll...
Det som är jobbigt är att det är så satans oskön sadel!!
Jag lovar sätter man sig på den gör det så ont som att få en pungspark....inte för att jag har prövat, men de säger att det gör ont och det gör detta med..
Lika ont som att klämma läpparna i en bildörr skulle jag kunna säga men det är det ju bara jag som vet hur ont det gör så det är kanske inte den bästa jämförelsen...

Jag som nu cyklat ett tag inser att om jag kommer fortsätta så här kommer jag att få bestående men av den där jävla cykelsadeln...

Tips till dig som vill bli rik:
- Uppfinn en skön cykelsadel, för tydligen är det fortfarande för svårt att göra på 2000- talet, men paraply som varanar när det regnar, atombomber och raketer som kan färdas genom rymden är inga problem att dels komma på och sedan att utföra...

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Erika

Det fixar vi vettu!

2009-07-03 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0