Spunnet socker!

Kom bara att tänka på det :) ganska skoj tycker jag att det är/var undrar om killen i sockervaddståndet jobbade på provsion och killen i uppskjutet fick betalt om han sa det några gånger per dag, typ undermedveten reklam...

sublimenal messages typ yrma eht nioj...
Simpson vart får de allt ifrån...

Nu vänter i alla fall sängen efter en lång dag med bowling och en konstig franska film, som björn gustavsson var med i..

Men innan jag somnar ska jag läsa lite ur min bok, så klart! :)

Imorgon står en tur på stan på dagordningen kanske lite strand, kanske jordgubbar, en 20 på matmix!! Fest på kvällen...
Elin Larsson fyller ju 20 så det måste ju firas!

Jag har kommit fram till att jag måste ändra mitt sätt att tänka... inte lika kräsen och nya visualiseringar kommer göra susen!

Sedan insåg jag nu att det var mycket i detta inlägg som var mycket kryptiskt och man måste nog vara i mitt huvve för att fatta stora delar av det som står, men vem bryr sig egentligen om vad som står i en blogg!

Sov gott mina nattsuddare och

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Erika

JAG har oxå tänkt på spunnet socker idag!!! Sen tänkte jag att en kattunge kanske skulle vilja heta socker.. spunnet låter inte lika sött lixom..

Förresten. Hur klämmer man läppar i en bildörr?? :P pussss

2009-07-04 @ 23:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0