Miss Marpel

Det blev en sväng till Elin och se Miss Marpel i alla fall, skit mysigt hon är så trevlig och söt den tanten!!

Så träningen byttes ut mot glass och hemmagjordchokladsås... misstänker att det inte är helt ord men jag tycker att det borde vara det för det är så himla gott!!!

Verkar inte behöva bli så mycket målning för min del, eftersom skyliften var minimal...men det ska jag kunna leva med :) 

Men träningen ska jag hinna med imorgon i alla fall!!!!
Annars blir jag la en degboll snart!!

Nu tror jag att jag ska lägga mig och läsa, det är så mysigt att bara läsa för läsandets skull och slippa tvånget, jag menar böckerna vi läser i skolan är ofta intressant men man liksom måste och då blir det helt plötsligt jobbigt, som att städa när mamma säger till är mycket jobbigare än att göra det innan eller LÅNGT efter hon har sagt det :D

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0