Sista förbedelserna

Så håller jag på att avsluta de sista förberedelserna inför åhus, har precis checkat in, så nu ska jag bara skriva ut lite papper så jag vet när jag ska flyga osv...

Kommer bli skit skoj tror jag, trots att vädret inte verkar bli det allra bästa!! :/
Men vad ska man göra åt det...

Så här kommer i alla fall min dag att se ut imorgon...

Upp 06.30 eller nåt sådant... till jobbet.. startar 8.00 sedan står min far utan för dörren på ICA 13.40 och då ska jag också försöka att vara där! Full fart mot Kallax där planet står redo att åka 15.10 måste dock vara vid gaten 14.50 och incheckad 14.40, men det har ju jag redan gjort!

Sedan är jag på arlanda 16.30 där jag tar arlanda express mot centralen... sedan kommer jag att åka tåg till hässleholm där jag sedan byter till Kristianstad och därifrån kommer jag att åka buss till Åhus Glashyttan... vart nu det ligger...frågan är dock om jag måste höra av mig till campingen, men man tycker att de borde ha sagt till om min bokning inte fanns nog rum för...konstig meningsbyggnad men so what!!

Sedan ska jag i alla fall vara framme förhoppningsvis.....

Men nu ska jag bara njuta av helgen... när jag jobbar klart alltså :P

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0