Träningen som inte blev av..

Hade två träningar inplanerat idag, som till slut blev till en, som nu har blivit till en promenad...

Men jag lovar att kompensera..jag ska gå ut och gå! Och imorgon ska jag springa!!!!!

Sedan blir det mer gym med brorsan..han är riktigt duktig! Han kommer att fara idag med madde istället!

Men jag ids inte idag, man måste ju vila ibland sedan har jag hört att det är dåligt att träna efter att man har varit ut...

Idag ska jag i alla fall skicka in lite papper som måste göras och sedan ska jag boka biljett till Åhus och ringa till Sandra och höra om hon kan jobba för Matilda och så måste jag fixa med allt annat inför handbollen!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0