Vilken otursdag!

Man kan tro att det började som så att jag vaknade upp på morgonen så var den dan förstörd... men så var det inte alls.. Vaknade pigg och glad för att börja min arbetsdag... saken var den att jag inte såg att det var på väg...

Började lite smått med att jag tappade ut en massa när jag bakade, dock inget som jag störde mig på, så jag forsatte med mitt glada humör..

Sedan satte jag mig i kassan och så kommer det en sådan där gubbe igen, en sånn där som ska köpa öl...
E: Får jag besvära dig om ditt födelsenummer?
K: Vaaa?
E: Ditt födelsenummer?
K: Varför vill du veta det? (Surt/argt)
E: Jag måste fråga alla som köper öl och cigaretter och sådant...
K: Tycker du jag ser ung ut eller? (kaxigt/argt)
Här blir Elin lite less, jag sa ju att jag måste fråga alla...svaret blir därför
E: Nää inte särskillt...
Hahahaha här satte han svansen mellan bena och gav mig födelsenummret!!!!

Men det här var heller särskillt jobbigt..
Sedan ska jag börja ladda bröd för idag...
Det börjar med att jag tappar en plåt som falller med den spetsiga sidan rakt på mitt smalben!!
Sedan ska jag böja mig upp och stöter huvudet i en hylldörr
Sedan ska jag köra in det stora tunga skrindan med deg i frysen igen, så kör jag in den i väggen med min hand emellan
Sedan ska jag köra ut de andra degklumparna till kylen då välter jag en balsamvinäger flaska på foten vilket dock var lite tur eftersom det gjorde att den inte gick sönder!!!!!

Så idag nu när jag ska bege mig till jobbet har jag en bula i huvudet, ett sår på smalbenet, med en bula, och en blåsvullen hand!!

Men som tur var slutade det efter att jag gått hem från jobbet :)
Då for jag till Jossan och grillade och sedan gick jag Ida Camilla och Lars och satte oss vid hamnen och åt godis och snacka en massa skit! Mycket trevligt..

Idag ska jag först iväg och jobba och sedan ska jag fara och springa med handbollstjejerna, har inte sprungit på ett tag och jag tror att de har börjat med milen... jobbigt...

Kanske ska man ta att måla lite (jag ska tame tusan upp i skyliften om det så är det sista jag gör.. :P) Sedan blir det säkert något annat också.. men vad vet jag..

Just nu läser jag Någon sorts kärlek av en hollänskförfattare, handlar om monofober och bröstcancer...verkar bra, så det blir säkert, garanterat till och med, några kapitel ur den :)

Nu ska jag ta cykeln till jobbet

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0