Ett fåtal av mina tankar om barn...

I alla fall, när man sitter i kassan så får man se rätt mycket, och en dag som denna när alla är stressade inför midsommarplanerna, har man en massa tid att filosofera över det som man har sett! Bland annat detta:

Barn måste ju ha gått i någon slags skola för att lära sig göra hundögon...och föräldrar måste ha något skydd emot dem, men barnen får ju oftast som de vill...om man var lika bra som barn på att lönehandla då jävla..
Mamma kan jag få en femma till apparaten?? Nää inte idag... Snälla *blink blink* Nää..Men kan jag få en krona till tuggumi?? ... Snäääääääälllllaaaa?? jaja men bara en....

Funkar varje gång jag lovar...men jag förstår föräldrarna. vilka ögon...OCH VILKET TJAT!!!

Sedan frågar jag mig varför barn är så jävla rädda?? Säger jag Hej till deras mamma kollar de på mig som om jag ska döda henne och vågar sedan inte gå förbi mig...Jag sa HEJ...det är inte ett mordhot jag lovar!!!


Nu är det bara att ladda inför imorgon! Först jobb och sedan bege mig till stugan... i Norrfjärden...frågan är hur jag ska kunna hitta dit. Men som tur är så har de andra farit i förväg så de kan kanske beskriva vägen, men det kanske blir en blind som styr en döv....

Må fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0