Födelsedagsdax

Upptäckt att det är väldigt många i min närhet som fyller år precis just nästan nu...

I lördags var det brorsans tjej...
Igår fick jag vila, idag fyller Erika och Emma Bogren och Malins mamma år (fika dock med henne igår så det blev inte så mycket vila..
Imorgon fyller pappa år..

Vänta jag tror att jag glömt någon...jo just ja, grannen...eller exgrannen fyllde ju igår!!

Ojoj om jag inte rullar efter detta så vet jag inte när jag ska göra det..

Dock är ju detta bara uppvärmning för september, men då är jag ju i Halmstad så kan inte avnjuta fikat..

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Lisa

Glöm inte att erika fyllde år igår å....

2009-06-23 @ 06:07:16
Postat av: Elin

Tror du verkligen att jag skulle glömma...hon står ju faktiskt med, om man läser det finstilta :P

2009-06-23 @ 13:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0