Hjääääääääääälp!!!

Jag kommer inte kunna gå imorgon...och jag måste cykla till jobbet... hur kommer detta att gå???
Att jag sedan kommer att måsta packa upp varor hela dagen kommer antagligen att dö!!

Sedan kommer det inte bli bättre av att det var en miljon myggor där vi var och träna!!

Förhoppningsvis kommer jag inte känna av något som vanligt....men det kan ju var en sådan där sommar igen när jag känner av dem...

Och då kommer det inte vara så skoj...

Men nu laddar jag till midsommar, kan bli rätt trevligt, ska ut på en stuga sova och äta där med goda vänner...tummen upp säger jag!!

Må Fridens liljor kanta din väg!!

Kommentarer
Postat av: Erika

hehe härligt elin!! duktig du är:) vi ska snart å gymma, men blir nog ganska lungt..! :P puss! jobbigt med mygg....

2009-06-18 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0