I väg till drömarns värld!

Tänkte jag skriver några rader innan jag beger mig till sängen för att drömma mig iväg...kanske hamnar jag på medeltiden, eller i morfars källare och dricker portello...Har jag tur kanske jag får äta glas eller träffar någon trevlig person...

Har jag otur kanske jag får återuppleva min gamla mardröm om en laserman som dödar mig med sin laserpistol när jag gömt mig bakom en häck, eller att jag blir jagad av nazister!

Ett som i alla fall är säkert är att vad som helst kan hända!! Och det gör inget vad det är, för det är bara en dröm.... Ungefär som en film bara är en film, fast det där sista har aldrig hjälpt mig....Såg Skicka vidare(pay it forward) i morse!!! Gud vad jag tjöt!!! Såg den med mina bröder så försökte vad diskret med det, men jag tror inte att jag lurade någon....Men jag lät inte som en säl när jag gjorde det i alla fall!! - Bra jobbat av mig va??

Spoiler varning, ni som inte sett filmen, se inte klippet!!!!!!!



I've already blown out my candels!

Jag älskar den låten.... Call all angeles - Jane Siberry
Nä nu håller jag på att börja gråta igen...bäst att ta mig till sängen!!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är nog värsta gråtfilmen faktiskt!!! Seven pounds lyckades ju oxå.. men det var nog mycket tack vare chocken:P

2009-06-15 @ 17:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0