Låt mig berätta om en man...

....Som alla ville va en historia om en cowboy som var ruskit bra, var dag är som en film med hjältemod och dåd för ordning och reda vår hjälte stod!!

:D

Solen skiner och månen lyser jag heter Elin och kommer från Hortlax!

Vad kan jag berätta, har sprungit på fotboll, jobb, stugan och kompisar hela helgen, hunnit spela beachvolly och alfapet, men nu är summer games över och förhoppningsvis hinner man vila upp sig tills det är dax igen!

Storfors 95 gjorde bra ifrån sig, och jag som stolt storforsare hoppas på seger nästa år!!

Nu ska jag kolla på flygbiljetter! och sedan ut i solen!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag ska snart till Hortlax! :O vilket sammanträffande!

2009-06-30 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0