Nu äré helg!

Fy F'n vad skönt!!

Min vecka har varit intensiv och trots att jag har varit slut körd efter varje dag så kan jag inte somna på nätterna och vaknar tidigt på mornarna!

Har precis skrivt tenta så det är skönt att ha det ur världen, nu är det laddning inför kvällen blir en liten fest här hos mig med de där tjejerna som jag kommer sakna när jag åker hem.... Det ska bli himla skoj i alla fall!

Imorgon bär det av hemmåt med två stora väskor och en stor handväska + en stor geisha!! vette tusan hur jag ska kunna forsla allt detta mellan tågen! Men förhoppningsvis kommer jag att klara av detta också, man klarar av så mycket mer än vad man tror!

Så nu ska jag ladda för fest duscha och äta, viktiga förberedelser annars kan det sluta illa... inte bra...

Vad kommer hända i natt då??

Kanske fortsätter sökandet efter Billy, blivit lovad att jag ska få välja minst en idag :D

Vi har kommit fram till några andra kriterier:
* vi har pluggat ihop
* Har jobbat på konsum (men inte längre)

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0