Paranoid

"Bara för att jag inte är paranoid längre, betyder det inte att de fortfarande är ute efter mig!"

Tyckte att det var så bra sagt att det krävde att nämnas!

Nu är klockan snart halv ett jag håller på att somna, men "Twins" går på tv, inte direkt bra, men bättre än att gå och lägga sig...kanske...

Imorgon är det jobb som står på schemat, börjar 11.30 och slutar 21.15!
Jobb även måndag, sedan hoppas jag på bra väder tis ons tors.. så att jag kan jobba på brännan, och jäsa i solen med en god bok!

Men kommer antagligen bli tvungen att jobba en av dessa dagar, så det är väl den dagen det kommer att vara bra väder.. men who cares! Då slipper jag ju hudcancern...

Må och Lev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0