Piteå!

Nu är jag uppe i kära Piteå, har varit ett jäkla flängande, men har hunnit besöka Hilda och Vendla, Mormor och morfar, rvå gånger, varit till deras gamla hus, hälsat på farmor och Ylwa varit och sett Alfred spelat examenscup ätit middag med familjen!!!

Känns i kroppen, särskilt eftersom jag inte var så vaknen när jag väl kom hit...hur bra kan man egentligen sova på ett tåg??

Kände mig dock säker eftersom jag delade kupe med en läkare, så funderarde på att sticka huvudet genom fönstret och andra farliga grejer....jag menar ta chansen när det fanns någon som kunde rädda en...

Men jag vågade inte...

Nu väntar kex och ost och en tidigt säng gång!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0