Regn molen hopade sig...

Så då var det dax, bröderna skulle bege sig till balen...

I en corvette kommer Daniels tjej, riktigt coolt, hon fick dock bara köra till oss sedan tog brorsan över... det sista hon säger innan hon hoppar in i den ner cabbade bilen är.... DET KOMMER BÖRJA REGNA!!!

Vilket skulle ha varit en skandal för alla fina balfrisyrer!!

Och visst såg det verkligen farligt ut!! Tror att de flesta tjejer trodde på det värsta.... PLATTA FRISYRER!!!

Vi skjussade sedan iväg Martin ut till sin moatje...

Sedan bar det iväg ut till havsbadet... för att titta på dem...

Först kommer Daniel i Corvetten och sedan Martin i en T - ford... nu var det meningen att jag skulle ha fina bilder på deras fina bilar men eftersom jag sitter brevid en mac så funkar det inte som jag vill... Hade tänkt att lägga in massa fina bilder på dem med, men det funka ju inte heller....jag kom precis på varför jag gillar vanliga PC jag...

Men alla tjejer hade tur och det kom inte en droppe regn i stället tittade solen fram och vi fick hälsa på sommaren!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0