Regnet öser ner..

Hela vintern har jag klagat... jag har frysit in i märgen!! Då kan man tro att jag spenderade tiden någonstans kallt, så var inte fallet, tror inte att termometern passerade - 10, ja knappt - 5...men det är det där blöta, hela vintern har det regnat...

Så när jag kom hem till Pite trodde jag verkligen att jag skulle slippa regnet och få vara torr, att huden mellan mina tår skulle få torka!!!

Men så var inte fallet!!
Regnet öser ner!!!
Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt!!!!

Men som tur är så har jag funnit det jag sökt efter hela året...tyvärr inte lika bra som billy men det är nära...

Vi rensade ut från mormor och morfar, och jag hittade det!! Ett ALFAPET!!
Perfa nu kommer jag sitta och spela det hela kvällen...om jag lyckas lura någon att spela med mig!!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vill spela!! Fast det får bli till veckan!

2009-06-16 @ 22:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0