Telefonterror!!!

Vilken morgon.... När man går och lägger sig och ställer klockan på 9 för att få en liten sovmorgon så tänker man att då ska man få sova till 9 också....hahahahahahhahah så fel man kan ha!!!

08.00 telefonen ringer...jaja någon svarar väl.....

Så fel man kan ha, nä efter sådär 9 signaler inser jag att det blev mitt ansvar...
Visst skulle mamma gå ut med hundarna?? Be att hon ringer mig..

Kl 08.30 ringer någon annan som tur var är nu min mor uppe och svarar, men som jag hade glömt under mina månader i Halmstad så är telefonen precis utanför mitt rum och inte bara en telefon utan både den bärbara och den vanliga!!!!!!

0900 ringer alarmet på klockan... Elin ligger kvar...

mellan 09.00 och halv 11 hinner bror ringa två gånger, och sista gången (den tredje svarar jag)

Kan du komma och hämta mig NU??

Så då var det bara att gå upp!!!

Har antagligen missat ett antal telefonsamtal...
Frågan är hur jag ska överleva detta under sommaren?? Jag menar idag var det ju bara att jag var lat, tänk istället efter jobb...eller ännu värre efter fest....

Det måste finnas en lösning på problemet...ett kanske skulle kunna vara att ingen ringer före 9 på morgonen i alla fall inte hem till oss...
Tror dock att folk skulle skratta åt mig....

Nä jag får helt enkelt försöka komma på något bättre men efter två månader ska jag nog ha hittat på något bra!! (Tips motages gärna!)

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Erika

Klipp sönder sladden!!! Eller kanske bara dra ur jacket (säger man så?)... :P

2009-06-10 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0