Trötthet..

Ok jag har inte gjort ett jota på i princip hela dagen, sitter framför tvn, framför datorn varit till mormor sett tv där, pratat med henne pratat med mamma hämtat potatis.......Och ändå är jag trött som få...

Har en teori om detta.

Kan det helt enkelt bero på att jag inte gör något??
Jag är trött för att sova är det bästa sättet att spendera tiden?
För när det finns saker att göra är jag inte det..hmmm

Tur att jag snart börjar jobba på riktigt och inte bara så där två dar i veckan!

Nu sitter jag och tittar på middagen....men tänkte att jag skulle vänta med å äta ett tag till...jag fattar inget, hungrig igen...kanske det också beror på att jag inte har något att göra.....Borde kanske gå ut och gå, men då kanske jag missar samtalet, nää jag stannar nog inne ett tag till, gå kan jag väl göra på kvällen!!!!

Må och Lev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0